Sfârșitul vacanței? Nici pe departe

Plănuiam întâi să fac o recenzie nuvelei Mașina timpului, dar am văzut atâtea postări despre august și rahaturi din ăstea pe net, că mi-a pierit cheful. Și îmi e și rău, adică dacă nu ar fi ventilatorul de la cooler m-aș apuca să borăsc peste tot prin cameră.

O chestie stupidă care mă enervează de la începutul lunii e poza aia șmecheră cu „August, be good to me”. De ce? Pentru că mulți încearcă să se convingă că o afurisită de lună poate fi bună. NU, nu o să fie. Dar știți cine poate fi bun cu voi? Voi înșivă. Personal aș încerca să o las naibii de lună, că nu vine sfrâșitul lumii, și să fac ceva pentru mine. August nu e așa specială, fraților. În plus, pentru unii dintre noi, vacanța e abia la mijloc. Adică mai avem două luni de frecat menta prin casă. Asta dacă nu muncim, ceea ce ne-am dori să nu facem. Vedeți și voi problema, sau e doar mintea mea paranoică care încearcă să găsească explicații oarecum logice la ce se întâmplă în jurul nostru? Vacanțele sunt de tot căcatul dacă faci absolut nimic. Dacă muncești, să zicem că mai pierzi timpul acolo și nu se iau toți de tine că stai degeaba. Dar dacă nu ai un job, ești mereu pus la colț de către adulții responsabili că nu faci nimic cu viața ta, că ar trebui deja să ai viața pusă în ordine și toate celelalte rahaturi pe care ți le bagă pe gât de când împlinești 18 ani, de parcă e vina ta că nu ai niciun talent. Că nu le convine dacă te angajezi ca vânzătoare la chioșc. Nu, dom-le. Tre- sa fii neapărat ceva așa, mai sus-pus, ca manager de echipă, supraveghetor la nu știu ce firmă, la nu știu ce proiect, prostii din ăstea, care chipurile ar trebui să pice din cer.

M-am cam săturat și de toate prostiile cu rețele sociale și mai știu eu ce. Sunt frumoase, da, dar pentru cùt timp? Eu bântui de doi ani pe Facebook și YouTube și mai știu eu ce și deja m-am plictisit. Sunt aceleași clișee aproape penibile care te fac să îți rotești ochii la fiecare două secunde. Probabil de asta nici pe WordPress nu mai stau. De ce? Care e rostul? De ce m-am apucat de acest blog? Vreau să mai continui să scriu, sau îmi bag picioarele și merg mai departe cu altceva? Vedeți, vacanța și căldura și pierdutul timpului mă fac să o iau razna. Mă simt dezgustător de bolnavă, dar nici măcar nu știu ce am. Îmi lipsește motivația, mă aflu într-o permanentă stare de nepăsare și aș vrea să stau toată ziua în pat și să mă uit la pereți. Doar așa, să mă uit cum se așterne praful. Uneori nu am chef nici să citesc o carte. Și am un teanc foarte mare de cărți pe care trebuie să le citesc. Dar care mai e rostul? De ce ar trebui să citesc? Nu mi-ar fi mai bine să fiu proastă și ignorantă, decât să simt și să înțeleg că 90% din ce se întamplă afară e neobișnuit de neînregulă? Binecuvântați fie ignoranții pentru că pe ei nu îi apucă atacurile de panică în mijlocul străzii, nu încep să plângă atunci când lumea devine apăsătoare, nu cunosc bucuria și extazul de a trăi într-o carte, aceeași bucurie și același extaz care se destramă în clipa în care devii conștient de realitatea înconjurătoare.

Nu mai știu ce voiam să zic. Dar mereu mi se întâmplă asta. Aș putea spune că bat câmpii cu succes. Ar trebui să o fac mai des, dar din cauza vacanței nu am de ce să fiu tristă și deprimată și cu o nevoie acută de a da afară tot ce am ingurgitat de dimineață. Vreau să vină octombrie mai repede!!

Lasă un răspuns

