New Year, New Me Crap

Acum că am trecut de Anul Nou, de Crăciun, de perioada în care o luasem razna și refuzasem să mai citesc ceva, iar să scriu îmi era prea lene, am hotărât să îi acord acestui blog o nouă șansă. Deocamdată nu știu sigur ce o să fac cu el, dar cred că voi continua să fac recenzii la cărți. Totuși, ceva nou pentru mine, voi face recenzii doar la cărțile care nu sunt supra-mediatizate, super-populare, abia scoase de la tipar, calde și mirosind a cerneală, ci voi încerca să duc discuția către cărțile pe care lumea nu prea le citește ori pentru că nu a auzit de ele, ori pentru că nu sunt iubite de multă lume. Totuși, nu veți vedea aici serii de cărți foarte jalnice și cu un plot de te apucă râsul, precum nici cărți de pe vremea bunicii, a comunismului, sau foarte obscure încât nu se mai găsesc pe piață. Din nou, nu prea are sens ce spun, dar când m-a împiedicat asta să fac ceva ce nu îmi place. Sau să bat câmpii elegant.

Oricum, trecând la alte probleme mai persistente, mi-am actualizat Reading Challenge-ul. Anul trecut, a fost cam jalnic, neîndeplinind nici jumătate din cerințe. Am fost cam leneșă, știu. Dar anul acesta, motivată de „New Year, new me”, motto-ul hipsterilor patetici, am hotărât că e mai bine să fac ceva constructiv cu viața mea, în loc să pierd timpul în fața laptop-ului, dând scroll pe Facebook. Așa că, da…am luat lista de provocări de pe PopSugar, ca și anul trecut, am mai adăugat câteva cărți acolo, să fie cifră rotundă, iar când am setat numărul de cărți pe Goodreads, am aflat că sunt în urmă cu trei cărți. Bine, bine, acum am trei cărți începute (pentru facultate), așa că zilele acestea vor fi tăiate de pe listă pentru că sunt relativ scurte și oarecum interesante. Mai multe detalii vor veni săptămâna aceasta, când mă voi îndura să scriu recenzii și pentru ele. Sau, oricum, câteva gânduri.

Dar stați, asta nu e tot. Înainte ca eu să fi dispărut complet de pe WordPress pentru câteva luni, luasem decizia ca anumite zile ale săptămânii să fie dedicate anumitor teme. Ei, nu știu sigur dacă o să continui cu ele, deocamdată e prea mult de muncă, dar săptămâna aceasta vă las totuși cu o poezie drăguță și scurtă care mă fascinează de când eram mică.

Oh you may not think I’m pretty,
But don’t judge on what you see,
I’ll eat myself if you can find
A smarter hat than me.

You can keep your bowlers black,
Your top hats sleek and tall,
For I’m the Hogwarts Sorting Hat
And I can cap them all.

There’s nothing hidden in your head
The Sorting Hat can’t see,
So try me on and I will tell you
Where you ought to be.

You might belong in Gryffindor,
Where dwell the brave at heart,
Their daring, nerve, and chivalry
Set Gryffindors apart;

You might belong in Hufflepuff,
Where they are just and loyal,
Those patient Hufflepuffs are true
And unafraid of toil;

Or yet in wise old Ravenclaw,
if you’ve a ready mind,
Where those of wit and learning,
Will always find their kind;

Or perhaps in Slytherin
You’ll make your real friends,
Those cunning folks use any means
To achieve their ends.

So put me on! Don’t be afraid!
And don’t get in a flap!
You’re in safe hands (though I have none)
For I’m a Thinking Cap!

Ei, v-ați dat seama de unde e? Nu? Rușine să vă fie!

Lasă un răspuns

